Hatékony követelés kezelés A-tól Z-ig

mobile_menu.png

kkr_3.png

KKR-FAKT®

Követeléskezelőknek, faktoroknak

 

A rendszer alaptulajdonságai:

  • számlaszintű követelés kezelés, csomagonkénti feltöltés;
  • hitelezők és adósokkal történő kapcsolattartás támogatása;
  • web alapú, böngészőben használható egyszerű, felhasználóbarát kezelőfelület;
  • központi adatbázist használ, kliens-szerver architektúra épül;

  • átlátható, automatizált működés;

  • magas szintű adat és jogosultság kezelés;

  • jól konfigurálható, rugalmas adminisztráció;

  • adat-export, adat-import támogatás; skálázhatóság.

A felhasználók egy időben, egymás megzavarása nélkül végezhetik el feladataikat. Az adatbázis egy központi szerveren található, ami rendszeresen mentésre kerül, ezzel minimalizálva a felhasználó számára az adatvesztés kockázatát. A felhasználó számítógépének meghibásodása nem okoz adatvesztést és a gép cseréje után a munka azonnal folytatható. A felhasználó gépén nincs szükség böngészőprogramon és egy PDF megjelenítőn kívül más programok telepítésére. A program a szokásos Windows operációs rendszereken túl használható Mac OS X és Linux alatt is.

 

A rendszerben tárolt adatok alapján lehetőség van komplex lekérdezések futtatására és a kapott adatok Excel formátumban történő letöltésére, amely további lehetőséget teremt azok tetszőlegesen rugalmas feldolgozására.

 

A rendszer felhasználói különböző jogosultsággal rendelkeznek, mindenki a saját ügyeit tudja kezelni, de szükség esetén rálátása lehet a többi felhasználó által kezelt követelésre is.


Alap jogosultsággal elérhető funkciók:

  • követelés csomagok kezelése (egy adott hitelező-adós állományát tartalmazza)

    • követeléskezelési tevékenységek rögzítése,

    • elvégzendő feladatok rögzítése,

    • ezekhez kapcsolódó figyelmeztetések kezelése

    • számlák státuszváltozásainak kezelése, kamatolása (különböző devizanemek támogatása)

    • levelek generálása adósok számára

    • hitelezői jelentés készítése

    • fix díj / realizációs díj / sávos díj számítása

    • kapcsolódó dokumentumok kezelése

    • adósok adatainak karbantartása

  • hitelezői kommunikáció

    • összesített havi jelentések generálása

    • összesített havi pénzügyi elszámolás készítése

    • visszaigazolások rögzítése

  • csoportos levélküldés

  • levélsablonok (adós és hitelezői) létrehozása, kezelése

  • adósok adatainak karbantartása, rögzítése (hitelezőnkénti adós törzs)

  • tömeges feltöltés - hitelezőnként csomagban, egy csomag több adóshoz is tartalmazhat tartozásokat, ezeket, ha már van az adósnak nyitott ügye, akkor ahhoz különben új követelés csomagként rögzíti, szükség esetén az adóst is felveszi a rendszer automatikusan.

  • komplex lekérdezési lehetőség, hitelezőkre, csomagokra, adósokra, számlákra

  • központi dokumentumtár

Vezetői jogosultsággal elérhető további funkciók:

  • hitelezői riportok

  • dolgozói riportok

  • hitelezői adatok karbantartása, rögzítése

  • hitelezői szerződések karbantartása, rögzítése

  • felhasználói statisztika